מקום שני לתיכון ברנר - באליפות הכושר הגופני הארצית

תאריך: 18/02/2019
תלמידים ממגמת החינוך הגופני של תיכון ברנר משלוש השכבות י' – י"ב,  זכו במקום שני באליפות הכושר הגופני הארצית  שהתקיימה בפארק הלאומי ברמת גן. 
בין התחנות בתחרות : ריצת מכשולים, שכיבות סמיכה, כפיפות בטן, מתח, קליעה למטרה לאחר מאמץ ועוד. 
התלמידים המשתתפים גילו רוח ספורטיבית והפגינו נחישות והתמדה ללא ויתורים וללא פשרות, תוך שהם מקפידים על עבודה צוות ועידוד החברים. אלה חלק מן הערכים המוקנים לתלמידים בשיעורי המגמה. המאמץ, המורל הגבוה והרוח הספורטיבית הניבו את התוצאה המרשימה – מקום שני בתחרות. 
מקום שני בתחרות ארצית.jpg
IMG-20190212-WA0022.jpgעמית בכר, תלמידת מגמת חינוך גופני, מספרת: "לתחרות הזו התאמנו כחודש וחצי. המורים שלנו, ליאת מאירי וגל וקנין, בנו לנו תוכנית אימונים מחשלת שהכינה אותנו ליום התחרות". עוד מוסיפה עמית: " התחלנו את היום בחימום בבמה המרכזית והאנרגיות החלו לעלות. הבנות פתחו בריצת 1500 מטר במסלול מכשולים כמו חומה, זחילה, פירמידה ועוד. אף אחת מן הבנות לא ויתרה ולא נתנו לאף אחת ליפול או להישבר, גם אם היה קשה. לאחר מכן השתתפנו במשיכת חבל.
 עבדנו לפי טכניקה מתואמת שהובילה אותנו להצלחה. בין לבין התחרויות שלנו, הקפדנו לעודד את הבנים בתחרויות שלהם. סיימנו בתוצאה הגבוהה– 780 נקודות. חשנו גאווה עצומה וסיפוק רב. ייצגנו את בית הספר בכבוד גדול. הבאנו איתנו את הגביע לתיכון ברנר עם חיוך ענק על הפנים".