הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
סגור חיפוש


ניהול והכנת תיק המידע מתבצע במרכז השרות והינו באחריות המידענית.​
במרכז מידע ושירות ישנן 4 עמדות של מידעניות היושבות בעמדות 6-9 המידענית מלווה ומקדמת את תיק המידע מרגע הגשתו ברישוי
זמין ועד מסירתו לעורך הבקשה דרך מערכת רישוי זמין, תוך שמירה קפדנית על לוחות זמנים לסיום הטיפול.
תהליך עבודה.
תיק המידע כולל בתוכו התייחסות של מגוון גורמי מקצוע ודרישות שונות לפתיחת בקשה להיתר.
כמו כן כולל גם זכויות בניה ותב"יות בתוקף.
לאחר קבלת תיק מידע ומילוי אחר כל דרישותיו, יש לקבוע פגישה עם המידעניות לצורך פתיחת בקשה להיתר.
תהליך עבודה.

לשאלות ובירורים נוספים על תהליך העבודה ניתן לפנות למרכז מידע ושירות ו/או למדענית המטפלת בתיק מידע להיתר.
או במענה טלפוני.

פתיחת תיק מידע