לתיאום פגישה יש להתקשר למרכז מידע ושרות בטלפון: 03-9053111 או לתאם בעמדת נציגי השרות בימי קבלת הקהל.
שעות מענה טלפוני במרכז מידע ושרות:
ימים א', ב', ד', ה' בין השעות: 8:30 - 15:00יום ג' בין השעות: 8:30 - 14:00
שעות קבלת קהל:
ימים א' , ה' בלבד בין השעות 8:30 ועד לשעה 11:30 בתיאום מראש. יום ג' בין השעות 16:00 ועד לשעה 18:00 ללא תיאום מראש לקהל הרחב.
ניר לי-ארץ - מנהל מחלקת איתור מידע עמדה 10 : ימים א', ג', ה' בין השעות 8:30 – 11:30 ללא תיאום מראש לקהל הרחב. nirza@ptikva.org.il
יום ג בין השעות 16:00 – 18:00 ללא תיאום מראש לקהל הרחב.
- שירותים בנושא תשלומים לתיק מידע להיתר ודף מידע, ניתן לבצע מהאתר ללא צורך בהגעה למרכז מידע ושרות.
- שירותים בנושא צפייה ואיתור בקשות ומסמכים ניתן לבצע דרך האתר ללא צורך בהגעה למרכז מידע ושרות.
- הגשת בקשה לתיק מידע להיתר יש לבצע דרך אתר רישוי זמין, ללא צורך בהגעה למרכז מידע ושרות.
- מידע בנושא זכויות בניה ניתן לקבל באתר ללא צורך בהגעה למרכז מידע ושרות.
במידת הצורך יש לתאם פגישה לנציג מידע תכנוני.
- לצורך פתיחת בקשה להיתר , אין צורך בתיאום פגישה , יש לבצע את הפעולות הבאות:
- לברורים בנושא עבודות הפטורות מהיתר יש לפעול ע"פ הנחיות מינהל התכנון וע"פ הנחיות הועדה המקומית
- לצפייה בתיקי בניין אין צורך בתיאום פגישה מראש. ניתן לעיין בתיקי הבניין הסרוקים כאן.
שירות מענה טלפוני ע"י נותני השרות השונים( רישוי, מידעניות, היטל השבחה, אדריכלות, דרכים, תיעול)
בימים א' , ה' בשעות: 13:00 - 15:00 .
מנהלת מרכז מידע ושירות הגב' דנה יעקובי danay@ptikva.org.il