הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
סגור חיפוש

לתיאום פגישה יש להתקשר למרכז מידע ושרות  בטלפון: 03-9053111 או לתאם בעמדת נציגי השרות בימי קבלת הקהל.

שעות מענה טלפוני במרכז מידע ושרות:

ימים א', ב', ד', ה' בין השעות: 8:30 - 15:00
יום ג' בין השעות: 8:30 - 14:00

שעות קבלת קהל:

ימים א', ג', ה' בין השעות 8:30 – 12:00, קבלת קהל מתבצעת בתיאום מראש.
יום ג בין השעות 16:00 – 18:00 ללא תיאום מראש לקהל הרחב.

  • שירותים בנושא תשלומים לתיק מידע להיתר ודף מידע, ניתן לבצע מהאתר ללא צורך בהגעה למרכז מידע ושרות. 
  • שירותים בנושא צפייה ואיתור בקשות ומסמכים ניתן לבצע דרך האתר ללא צורך בהגעה למרכז מידע ושרות. 
  • הגשת בקשה לתיק מידע להיתר יש לבצע דרך אתר רישוי זמין, ללא צורך בהגעה למרכז מידע ושרות. 
  • מידע בנושא זכויות בניה ניתן לקבל באתר ללא צורך בהגעה למרכז מידע ושרות. 
    במידת הצורך יש לתאם פגישה לנציג מידע תכנוני. 
  • לצורך פתיחת בקשה להיתר יש לתאם פגישה עם המידענית שמסרה את תיק המידע. 
  • לברורים בנושא עבודות הפטורות מהיתר יש לפעול ע"פ הנחיות מינהל התכנון
    לצפייה בתיקי בניין אין צורך בתיאום פגישה מראש.

שרות מענה טלפוני ע"י נותני השרות השונים( רישוי, מידעניות, היטל השבחה, אדריכלות, דרכים, תיעול)
בימים ב', ד' בשעות: 12:30 - 15:00 .

ניתן לפנות אלינו גם במייל: handasa@ptikva.org.il או דרך צור קשר.



תיאום פגישה