התפתחות אישית ומעורבות חברתית

תאריך: 26/09/2017
כנס פתיחת שנה בתכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית" – לקראת שנה"ל תשע"ח.

את הכנס הנחתה אלה זילברמן, מנהלת המחלקה להתפתחות אישית ומעורבות חברתית (מינהל החינוך) יחד עם מעיין אורון יו"ר מועצת התלמידים ותלמידת תיכון בן גוריון. 
אלה הזמינה את כל השותפים לקחת חלק משמעותי בחינוך הדור הצעיר וציינה כי "אנו עושים את מרב המאמצים לטפח מקומות התנסות איכותיים, משמעותיים ומחויבים עבור התלמידים. 
כזכור, התכנית של משרד החינוך מהווה תנאי הכרחי לקבלת תעודת בגרות בסיום כיתה יב' ". 
הגב' רויטל שפירא, מנהלת האגף לחינוך על יסודי ברכה את המשתתפים על חלקם בתוכנית ועל ההבנה כי "ההתנסות מגיעה מתוך ההתפתחות האישית של כל תלמיד, הצומח לבוגר מתנדב מעורב." 
בכנס נכחו רכזי המעורבות בבתי הספר התיכוניים, נציגי התלמידים ונציגי מקומות ההתנסות שנהנו מהרצאתה של גלית  לוי מנכ"לית fresh blue בהרצאתה חינוך להתנדבות בפער בין הדורות וחשיבות שילוב בני הנוער בארגון.
לאחר ההרצאה התקיים שיח סביב שולחנות עגולים ב-5 מוקדים בנושאים  רלוונטיים שונים. את השולחנות העגולים הנחו, אתי רביאן ורחל פאוסטר ממנהל חברה ונוער,  מזל צומעי מהמחלקה, מוראל מאיה רכזת המעורבות בתיכון יצחק שמיר, סיוון הכוכבי רכזת המעורבות בתיכון עמל א' מיטל יחייא ושיר ליצקי מנהלות מרכזי נוער.

גב' אתי רביאן, המפקחת הרשותית במשרד החינוך ציינה בדבריה בין השאר כי אנחנו רוצים לעודד את התלמידים ליזמות ויוזמות .
גיא אליהו , מנהל אגף נוער וצעירים בירך על שיתופי הפעולה בין החלק הפורמלי והבלתי פורמלי בראיית התלמיד 24/7.
גב' מזל צומעי, מנהלת המדור להתפתחות ומעורבות חברתית, ברכה את המשתתפים לקראת השנה החדשה-תשע"ח לעתיד טוב יותר כפי שאמר יאנוש קורצאק " עתיד טוב יותר לאנושות טמון לא במשטר חברתי זה או אחר, אלא באדם טוב יותר". 
גב' רלי אזולאי, מנהלת מדור התפתחות אישית ומעורבות חברתית העניקה שי לכל משתתף בשם המחלקה למעורבות חברתית.