הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
03-9271684

הליך הרשמה

החלטת להירשם!
ההרשמה ללימודים במכללת העיר פתח תקוה, מתבצעת ישירות דרך אתר הבית של האוניברסיטה הפתוחה

מתעניינים חדשים

את שלב הרישום הראשון יש לבצע דרך אתר הבית של האוניברסיטה הפתוחה, יש ללחוץ על כפתור ההצטרפות ולמלא פרטים אישיים.
בסיומו של שלב זה, מקבלים לינק למייל שהזנתם, וסיסמא בSMS  למכשיר הסמארטפון שלכם.
באמצעות הלינק שנשלח תוכלו להמשיך לבצע את הליך ההרשמה באתר בעצמכם (ולחסוך בעלויות דמי ההרשמה),
שימו לב שאתם ממלאים את מספר כרטיס האשראי ואת מספר חשבון הבנק.

לאחר שמילאתם את כל הפרטים תגיעו לעמוד בו ניתן לבחור את הקורסים המבוקשים.
במידה ואתם משלמים באמצעות כרטיס האשראי שהזנתם למערכת, יש להשלים את הליך ההרשמה באמצעות האתר.
במידה והנכם מעוניינים לשלם באמצעות פיקדון חיילים משוחררים / במזומן באמצעות בנק הדואר,
עליכם לעצור את הליך ההרשמה באינטרנט בשלב בחירת הקורסים, להוריד את טופס הרישום המצורף 
ולהעבירו באמצעות המייל למזכירות המכללה בכתובת ptcollege@college.openu.ac.il

בכל שלב ניתן להיעזר בצוות המכללה בטלפון 03-9271684

סטודנטים ותיקים

יכולים להירשם באמצעים הבאים:

  1. באמצעות השאילתא למרכז לימוד 441 (מכללת העיר פתח תקוה)
  2. שליחת טופס ההרשמה המצורף (לינק לטופס הרישום PDF)למייל מזכירות המכללה בכתובת ptcollege@college.openu.ac.il
  3. שליחת פקס למזכירות המכללה למספר : 03-9210725
  4. רישום פרונטלי במזכירות המכללה , רח' שחם 64, פתח תקוה , 03-9271684
    בשעות הפעילות:
    ימים א-ה 9:00-13:00  |  16:00-19:30
    ימי שישי   9:00-12:30
הליך הרשמה