הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
03-9271684

סטודנטים חדשים

סטודנטיות וסטודנטים יקרים,
לבחור ללמוד , זו בחירה מהותית בחיים , בכל עת , גיל וסטטוס חברתי ומקצועי. בחרתם בחירה חשובה , ללמוד לימודים אקדמיים, שיובילו אתכם להצלחה בחיים ויאפשרו לכם למצב את עצמכם במקום גבוה בחברה, במשפחה ובעבודה.

ברכות על בחירתכם ללמוד במכללת העיר פתח תקווה. המכללה, הינה אגף השכלה בעיריית פתח תקווה, ופועלת משנת 2001 לרווחת תושבי העיר וסביבתה.

חזון המכללה הוא לאפשר לכל אחד ואחת לממש את הפוטנציאל שלו וללמוד לתואר אקדמי ללא תנאי קבלה , סמוך למקום מגוריו או עבודתו. אני וצוות המכללה מאחלים לכם הצלחה , ומחוייבים למתן שירות מקצועי ואכפתי לאורך כל הדרך, ולהיות השותפים שלכם להצלחה.

לרשותכם מדריך נהלים שבעזרתו תתמצאו בשירותים הניתנים לכם

שירותי מזכירות המכללה

רכזות ההרשמה עומדות לרשותכם בנושאי ההרשמה, שינויים בהרשמה, תאומי פגישות יעוץ והדרכה בלמידה, מידע על נהלי האוניברסיטה הפתוחה, ומקשרות ביניכם לבין האוניברסיטה הפתוחה.
מזכירות המכללה פועלת בימים א-ה בין השעות 9:00-13:00  בבוקר  ובין השעות 16:00-19:30 אחה"צ בימי ו' בין השעות 9:00-12:30
כתובת: רח' שחם 64, פתח תקוה
טלפון המכללה : 03-9271684   |   פקס : 03-9210725
מייל: ptcollege@college.openu.ac.il 
ניתן להתעדכן באופן שוטף גם בעמוד הפייסבוק שלנו


שעת קבלה של מנהלת המכללה

סטודנטים המבקשים להיפגש עם מנהלת המכללה בכל נושא, יכולים לתאם פגישה במזכירות המכללה , בטלפון : 03-9271684 

או לפנות בכתב למייל : odeliae@openu.ac.il 

הרשמה

ההרשמה לקורסים הינה בכל סמסטר מחדש בהתאם לקורסים שברצונכם ללמוד באותו סמסטר, עפ"י מועדי ההרשמה הנקבעים מראש ע"י האוניברסיטה הפתוחה ומופיעים באתר הבית של האוניברסיטה הפתוחה. מערכת השעות המוצעת במכללה, מפורסמת עם פתיחת ההרשמה לכל סמסטר, באתר הבית של המכללה, על גבי לוח המודעות שבלובי המכללה ונשלחת אליכם במייל. עלויות ההרשמה נקבעות ע"י האוניברסיטה הפתוחה ומופיעות באתר הבית של האוניברסיטה הפתוחה. לכל סמסטר הרשמה סדירה ומאוחרת. מומלץ להירשם בתקופת ההרשמה הסדירה כדי לחסוך את דמי הטיפול בהרשמה המאוחרת.

ההרשמה הינה מקוונת ונעשית באמצעות מערכת השאילתא. ניתן להירשם באחת מהדרכים הבאות:

1. דרך מערכת השאילתא (מרכז לימוד 441 )

2. באמצעות מזכירות המכללה

3.באמצעות שליחת מייל מפורט למייל מזכירות המכללה, הכולל שם פרטי, שם משפחה, ת.ז. , שמות הקורסים אליהם תרצו להרשם, באיזה מרכז לימוד, מספר הקבוצה, מספר התשלומים המבוקש

רכזות ההרשמה מטפלות בהליך ההרשמה מול האוניברסיטה הפתוחה ומעדכנות אתכם על ביצוע ההרשמה. 

ייעוץ אקדמי

סטודנטים המעוניינים בייעוץ אקדמי לפני ההרשמה ,יוכלו לתאם פגישת יעוץ פרונטלית או טלפונית באמצעות מזכירות המכללה. היעוץ ניתן בימים ובשעות הפעילות של היועצת.

הדרכה בלמידה

מומלץ להירשם לסדנת מיומנויות למידה המקנה מיומנויות להצלחה בלימודים האקדמיים, ההרשמה מתבצעת באמצעות השאילתא או באמצעות מזכירות המכללה. פגישות אישיות עם  טל שרון, מדריכה בלמידה, ניתן לתאם ישירות איתה,   

באמצעות המייל talshar@openu.ac.il 

שינויים בהרשמה

שינויים בהרשמה, כגון, החלפת קורס, דחייתו, החלפת קבוצה וכד' על פי התאריכים והעלויות המופיעים באתר הבית של האוניברסיטה, ניתנים לביצוע באופן עצמאי באמצעות השאילתא או באמצעות מזכירות המכללה.  בקשות לשינוי מתקבלות בכתב בלבד, תוך ציון הבקשה, שם, ת.ז. וטלפון. הבקשות יטופלו על ידי רכזות ההרשמה מול האוניברסיטה הפתוחה, ותקבלו עדכון על סיום הטיפול. 

הרשמה לבחינות

לקראת סיום הסמסטר יש להירשם לבחינה בקורס הנלמד. לצורך הרישום לבחינה יש להצטייד בתעודת סטודנט תקפה. הרישום לבחינה נעשה באופן עצמאי דרך השאילתא או דרך מוקד הפניות של האוניברסיטה הפתוחה.

תעודת סטודנט

תעודת הסטודנט משמשת כאישור כניסה לבחינות. יש להעביר תמונה לאוניברסיטה הפתוחה דרך השאילתא

סיווג רמה באנגלית

סיווג הרמה באנגלית נקבע עפ"י הציון במבחני הפסיכומטרי / אמי"ר / אמיר"ם. עפ"י דרישות האוניברסיטה הפתוחה עד צבירת  18 נ"ז, עליך להיות בעל סיווג רמה באנגלית. במידה ועדיין אין ברשותך סיווג רמה באנגלית, כבר במהלך הסמסטר הראשון ללימודים עליך להירשם למועד בחינת המיון הקרובה הרישום יתבצע באמצעות מוקד הפניות בטל' 3500*

עד צבירת 48 נ"ז עליך להיות ברמה בסיסי לפחות, בהתאם לכך אנו ממליצים ללמוד את קורסי האנגלית במהלך סמסטרי הקיץ או במקביל ללימוד הקורסים האקדמיים .

לוח מפגשים

בתחילת הסמסטר נשלח אליכם במייל  על ידי מחלקת מתקני לימוד של האוניברסיטה הפתוחה. לוח המפגשים העתידים להיות בקורס. לפיו תוכלו לוודא את מועדי המפגשים. לוח זה מתעדכן גם במהלך הסמסטר ולכן נא הקפידו לעקוב אחר העדכונים בלוח זה לפני הגעתכם לשיעור. 

שינויים בלוח המפגשים

הודעות על ביטולי שיעורים ו/או שיעורי השלמה, נשלחות אליכם באמצעות SMS ומיילים ע"י האוניברסיטה הפתוחה . נא הקפידו לקרוא הודעות אלו כדי לוודא שהשיעור אכן מתקיים במועדו. שיעורים שלא מתקיימים עקב היעדרות המנחה, יוחזרו כשיעורי השלמה.

לוח המודעות של המכללה

בכניסה למכללה נמצא לוח מודעות שבו תמצאו הודעות על שיעורי השלמה, ביטול שיעור, החלפת כיתה, מועדי הרשמה, מערכת השעות, שעות תגבור, והודעות מזכירות שונות.
נא הקפידו לבדוק את ההודעות עם הגעתכם למכללה. 

הגשת ממ"נים

את הממ"נים שעליכם להגיש בכל קורס, יש לשלוח למנחה באמצעות מערכת המטלות המקוונת . טפסי הממ"נים והמעטפות נשלחים אליכם בתחילת הקורס, ניתן להזמין טפסים נוספים דרך מוקד האוניברסיטה הפתוחה.
במזכירות לא נמצאים טפסים או מעטפות.
לא ניתן להשאיר במזכירות מטלות עבור המנחים. 

העברת דואר לאוניברסיטה הפתוחה

תוכלו להשתמש בשירותי דואר השליחים של המכללה, לצורך העברת דואר פנימי לאחת ממחלקות האו"פ (כגון, הוועדה להכרה בלימודים קודמים, משלוח חומר למחלקה עצמה, החזרת ספרי לימוד, הגשת מועמדות לתואר שני, הגשת בקשות למלגה וכד' ).
יש לארוז את החומר למשלוח ולהעביר דרך מזכירות המכללה. הדואר יוצא מהמכללה בימי ג' בבוקר. 

הגשת תוכנית לימודים לאישור הוועדה לתוכניות לימודים

לקראת סיום התואר כשכבר צברתם למעלה מ 48 נ"ז , מומלץ לתאם פגישת יעוץ לצורך הכנת תוכנית לימודים שתועבר לאישור הועדה לתוכניות לימודים. אישור זה הוא תנאי הכרחי לקבלת התואר.

צילומים

מכונת צילום נמצאת מול חדר 5 לשירותכם בשעות הפעילות. הצילומים בתשלום של 30 אג' לכל דף. על כל תקלה יש לדווח למזכירות המכללה.

אבטחה

מאבטח נמצא במכללה לצורך שמירה על בטחונכם במהלך יום הפעילות
נא השמעו להוראותיו.

ניקיון הכיתות

בכל יום מנקה צוות הניקיון את המכללה לפני פתיחת הלימודים . עזרו לנו לשמור על הניקיון במהלך שעות הלימוד וההפסקות.
אין להכניס דברי אוכל ושתייה לכיתות, ויש להשליך את הפסולת לפחי האשפה.

עישון  -  אין לעשן בשטח המכללה !!!

מכונות שתיה קרה וחמה: 

לרשותכם מכונות שתיה וחטיפים  ומכשיר מים קרים /חמים לשתיה 

חדר מנחים: 

חדר המנחים מיועד למנחים ולצוות המכללה בלבד.  נא להמנע מכניסה לשם ללא רשות צוות המכללה 

ספריה: 

לרשותכם ספריה, שבה תוכלו ללמוד או לעיין ביחידות הלימוד של האו"פ, נא להקפיד על השקט ושמירה על ניקיון, אין לאכול ולשתות בספריה. 

ציוד המכללה: 

לרשותכם ציוד חדיש ויקר , כסאות, שולחנות, מחשבים ומקרנים,  יש לשמור על הציוד נקי ושלם. 

מוקד הפניות של האוניברסיטה הפתוחה

במידה ואין בסמכות צוות המכללה, לטפל בפנייתכם (כגון , אישור הרשמה , טיפול בנושאי בחינות  וכד' ), תופנו לקבלת שירות ישירות מהאוניברסיטה הפתוחה: מוקד הפניות : *3500
מערכת האינפודסק : infodesk@openu.ac.il

היחידה  לסטודנטים עם לקויות למידה: 

סטודנטים בעלי אבחון קיים או שמעוניינים באבחון , יפנו ישירות למייל היחידה לסטודנטים עם לקויות למידה Ld@openu.ac.il

לחצו כאן לאתר האוניברסיטה הפתוחה - מידע לסטודנטים חדשים


תמיד בשבילכם,

צוות מכללת העיר פתח תקוה

סטודנטים חדשים