הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
פתח/סגור תפריט

טופס הגשת תלונה לממונה על תלונות הציבור

בעירייה קיימים מספר ערוצים (ראה להלן) העומדים לרשות התושבים לצורך קבלת מענה וטיפול בפניות בתחומי פעילות העיריה אשר אליהם יש לפנות 

לראשונה ובמידה ולא נתקבל מענה, ניתן לפנות לממונה על תלונות הציבור:
המוקד העירוני מהווה מעגל שירות ראשוני, קבוע וזמין (24 שעות, 7 ימים) לתושבים הפונים לעירייה. המוקד העירוני מרכז את כל פניות התושבים המתקבלות באופן טלפוני, בכתב, ודרך האינטרנט.
טלפון:  106  /03-9053000

2. שירות לתושב
מחלקת שרות לתושב מטפלת בבירור פניות בכל תחומי העשייה העירונית (פניות בנושא מפגעים ותקלות יש להפנות למוקד העירוני. פניות בנושאים יעודים (חינוך, ארנונה וכו''...) יש להפנות למוקדים המקצועיים הרלוונטיים)
טלפון: 03-9052450 שלוחה 1 
דואר אלקטרוני: sherut@ptikva.org.il
 
כאמור, הממונה על תלונת הציבור, בודקת, מבררת ומטפלת בתלונות של הפונים בתחומים השונים לאחר שפניות אלו הופנו לגורמים הרלוונטיים בעירייה האמונים על הנושא וכשלו

לקבלת טופס להדפסה לחץ כאן >>

טופס מקוון




יש להזין: רחוב - מספר בית - עיר - מיקוד

יש להזין במבנה #######-0#

יש להזין במבנה #######-0##

יש להזין במבנה #######-0#





יש להזין תאריך בפורמט dd/mm/yyyy





סיומות קבצים מותרים: pdf, jpeg, jpg, tif, tiff, gif, bmp, doc, docx, png. עד גודל של 2 MB

טופס הגשת תלונה לממונה על תלונות הציבור