הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
סגור חיפוש

  • הנהלת השירותים הוטרינריים של עיריית פ"ת רואה בישום עקרונות ניהול האיכות, עקרון מרכזי בניהול תהליכי העבודה ומתן השירות ללקוח.
  • ההנהלה מחויבת לשיפור מתמיד של מערכת האיכות.
  • הנהלת השירותים תפעל להתאמת השירות לציפיות הלקוח באמצעות בחינה מתמדת של צרכי ושביעות רצון הלקוחות ושיפור שירותיה בהתאם.
  • הנהלת השירותים מתחייבת לפתח מנגנוני בקרה על מנת לאתר ליקויים בתהליכי העבודה והשירות ללקוח ולבצע פעולות מתקנות בהתאם.
  • ISO-9001: 2008 : הנהלת השירותים מחויבת ליישום עקרונות התקן בכל תהליכי העבודה בארגון לרבות בנושא איכות השירות ללקוח.
  • הנהלת השירותים מחויבת לפעול תוך שמירה על כללי האתיקה הציבורית ועל פי כל חוקי ותקנות מדינת ישראל הרלוונטיים לתחומי פעילותה.
  • הנהלת השירותים מתחייבת לפעול לשיפור היכולת המקצועית והידע של עובדי השירותים על מנת לשלבם במאמצים לשיפור איכות השירות.
  • ההנהלה תפעל לשיפור ערוצי התקשורת הארגונית על מנת לאפשר דיווח אמין בתהליך ואסוף הנתונים ואיתור התקלות במגמה לתקנן ועל מנת
    לפעול למניעת הישנותן.
  • ​ההנהלה מתחייבת להקצות את המשאבים הנדרשים להובלת מהלכי ניהול האיכות בשירותים, הטמעת דרישות התקן ואיתור הזדמנויות
    לשיפור.
מדיניות האיכות