לראשונה בארץ – עיריית פתח תקוה תספק כלים מעשיים להורים על מנת לאבחן ולסייע לילדים עם בעיות קשב וריכוז במרחב הביתי

תאריך: 04/06/2019
עיריית פתח תקוה תעניק לתלמידי העיר אפשרות למבדק ביתי מקצועי להערכה ראשונית של יכולות קשב וריכוז בעלות מסובסדת!

חברת נוירוטק, מהמובילות בעולם בתחום הקשב, משיקה מבדק בייתי להערכה ראשונית של יכולות קשב וריכוז ולמתן כלים מעשיים להצלחה עבור ילדים בגילאי 6-18. המבדק מסובסד ע"י עיריית פתח תקוה לתושבי העיר בלבד.
מבדק ה-SeeMe הנו המבדק הראשון מסוגו בעולם, המאפשר להורים לילדים בגילאי   6-18, לבצע בדיקת קשב וריכוז ראשונית בביתם, בנוחות, כדרך לבחון את קיומם של קשיי קשב ולהחליט, בהתאם לממצאים, האם יש צורך בפניה לתהליך אבחון רפואי. בנוסף מקבלים ההורים שורה של המלצות אשר נועדו לסייע לילדם לתפקד טוב יותר לאור פרופיל הקשב הייחודי שלו.
ראש העיר רמי גרינברג "הורים רבים מתלבטים האם לילדם יש בעיית קשב וריכוז וכיצד לנהוג במידת הצורך. המבדק של SeeMe מאפשר להם לבצע את הבדיקה בבית, באופן נגיש, פשוט ונוח ולקבל בסיום שורה של כלים אשר יקלו על הילד/ה בעת הלמידה והכנת השיעורים בבית". 
מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ הוסיף "החברה פנתה אלינו והציעה שירות הקיים כבר במגזר הפרטי והוכיח את עצמו כאפקטיבי ומהימן. מצאנו לנכון להציע את השירות באופן מסובסד לתושבי העיר, לטובת הילדים והילדות עם בעיות הקשב והריכוז. בסיום המבדק ניתנות המלצות להורים כיצד ניתן להקל ולסייע לילדים בבית וזהו מידע חשוב ביותר שמשנה את חיי המשפחה ומנגיש את החינוך לכל תושב". 
מבדק ה-SeeMe  מבוסס על טכנולוגיה ישראלית אשר עברה תיקוף מדעי ויוצרת למעלה מ- 250 פרופילים שונים של קשב. לכול פרופיל קשב הוצמדו המלצות שונות אשר גובשו על ידי שורה של מובילי דעה מתחום החינוך והפסיכולוגיה, וזאת במטרה להעניק כלים מעשיים להצלחה ביומיום בין אם הילד/ה חווים קושי קשבי ובין אם לאו.
בשיתוף פעולה ייחודי בין חברת נוירוטק ומינהל החינוך של עיריית פתח תקוה מוצע מבדק SeeMe לתושבי העיר במחיר מסובסד של 30 ש"ח במקום 150 ש"ח לתקופה מוגבלת עד סוף יוני 2019. ההטבה למחזיקי כרטיס תושב פתח תקוה+ בתוקף.
יש לשים לב כי מבדק SeeMe אינו מחליף אבחון קליני להפרעת קשב וריכוז (ADHD) אשר מומלץ כי ייעשה על ידי רופא המומחה לכך. כמו כן המבדק אינו מהווה אינדיקציה לקבלת הקלות / התאמות בבית הספר!