הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
סגור תפריט

פורטל מתקדם לשירות ספקי העירייה


עיריית פתח תקוה שמחה להתחדש ומזמינה את ספקיה להירשם לפורטל הספקים החדש שלה.
הפורטל הינו פלטפורמה אינטרנטית מתקדמת המשמשת לניהול הקשר בין הספקים לעירייה.

פורטל לשירות ספקי העירייה

מה בפורטל ? 
בפורטל הספק יוכל לראות את מצב החשבון שלו ברשות, להציג הזמנות שנשלחו אליו מהרשות, להציג חשבוניות כולל סטטוס הטיפול שלהן, 
להציג חוזים וערבויות, לקבל בקשות להצעות מחיר ובעתיד להגיש חשבוניות דיגיטליות לרשות.

מה נדרש מהספק ? 
1. רישום לשירות 
   השרות יינתן ללא עלות למשך 30 ימי ניסיון, בתום התקופה תתבקש לרכוש מנוי בעלות סמלית. 
   במידה והספק לא ירכוש את המנוי – הוא יוכל לצרוך שירותים מצומצמים בלבד כגון : קבלה ומענה להצעות מחיר ועדכון פרטים מול הרשות. 
2. מסמכים 
    ברישום לפורטל הספק יידרש לצרף את המסמכים הבאים : מסמכי רישיון עסק, אישור ניהול ספרים ומסמך רשמי עם פרטי חשבון בנק/צ'ק מבוטל.
3. מסמכים נוספים 
    בסיום הרישום לפורטל יש להוסיף מסמכים נוספים, ניתן להוריד את המסמכים בקישורים הבאים :
     את המסמכים יש למלא ולהוסיף בפורטל תחת קטגוריה מסמכים בלשונית פרטי ספק:​

הסבר לתיק ספק-פורטל הספקים

עיריית פתח תקוה מאחלת לספקיה שימוש נוח ויעיל בפורטל.

פורטל לשירות ספקי העירייה


פורטל מתקדם לשירות ספקי העירייה